Alla inlägg den 30 juni 2010

Av motherofthreehearts - 30 juni 2010 16:36

Jaa, slösa har jag verkligen gjort idag! Men det behövdes, enligt min mening!

 

Har köpt sandaler till Erik, han hoppade i vattenpölar igår så skorna var fortfarande blöt idag. Nej, det har inte regnat, J tvättade bilen!
Erik själv tyckte på att man kan använda gummistövlarna, men dom är så stor när man inte har raggsockor i så han tappar dom vid varje steg!
Det var helt enkelt ett måste att fixa sandaler. 

Så har jag köpt ett Nintendo Wii!!! Med Balanceboard och Mario Kart mm.
Plus på det hela så fixa jag ny telefon till maken. Hans har som gjort sitt, det är bara föra till tippen.

Nu ska jag börja med middagen. Potatis och köttbullar och sås *mums*

J skalar kall pären hahaha

 

Av motherofthreehearts - 30 juni 2010 09:22

Jag fick kontakt med en "vän" från min hemstad via Facebook. 
Där jag läste att hennes äldsta dotter ( endast 3år gammal) gått bort i cancer!!

Jag fattar inte att världen är så orättvis?!?! 

Hur klarar man sig egentligen igenom en sån sak??
Hade detta drabbat min familj så vet jag inte om jag skulle vara så stark som denna tjej är! 

Gör ni som jag, STÖD BARNCANCERFONDEN!!!

Så kanske vi snart kan få fram ett botemedel!!

 

Mina tankar idag går till alla som mist sitt/sina barn i cancer!
VILA I FRID ALLA ÄNGLAR!

 

 
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards