Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Mycket som har hänt sen sist

Av motherofthreehearts - 24 augusti 2010 06:40

Jaa, man har verkligen varit överallt och gjort allt!

 

Vi kan ta det som verkligen gjort intryck.

 

På torsdagen, 19:e, har vi varit på ultraljud.

Allt är bara bra med babyn, växer som den ska och så.

BF 18januari, och 90% säkerhet att det är en liten tös :-)

 

 

    Fick inte en enda bra bild med mig hem,

men bättre än ingenting.



Här är jag i vecka 18            





En söt liten kula :-)

 

 

Sitter denna tisdag med morgonkaffe och väntar på att

resten av familjen ska vakna. Skolan har börjat igår, så Tösen

ska iväg dit, erik ska iväg till dagmamman, maken ska till jobbet

och jag ska till barnmorskan. Sen ska jag till Konsum och kolla om det finns möjlighet att arbeta några månader. Jobb eller praktik spelar ingen roll just.

Bara jag får komma iväg och göra något annat än sitta hemma och kolla dessa väggar!!


En fin bild bjuder jag på innan jag går.  


                        


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av motherofthreehearts - 20 april 2011 21:47

och med Påsken kommer godsaker och umgänge med nära och kära!   Imorgon (skärtorsdag) tar vi bilen och beger oss norröver.Dop och släktträff är vad som står på schemat.   Ska självklart hinna med lite shopping och go' maten :-)   Det här...

Av motherofthreehearts - 19 mars 2011 07:27

Och gubben har försökt ge mig en slags sovmorgon. Men se he gick inte som han tänkt. Ty dom minsta har haft skönsång...... så jag har legat vaken sen 06.15, kring 7 gav jag upp. Så man sitter med morgonkaffe och funderar hur man ska få ihop da...

Av motherofthreehearts - 18 mars 2011 09:39

Jag visar mina barn att lyckan är värd att kämpa för att alla förtjänar kärlek!! Och min kärlek har dom ALLTID!  ALLA dagar!  VARJE  sekund! Och dom må vara det viktigaste av ALLT ! Men på samma plats kommer jag!!  Och ger jag inte mig själv s...

Av motherofthreehearts - 17 mars 2011 11:18

men det är väl självklart när man sovit si så där 2-3 timmar per natt!! Kan inte vila på dagen och har massor på " Att göra"-listan! Lillsessan vill knappt sova om dagarna, vet inte om hon är rädd att missa något roligt!?!? Men när man är drygt 2...

Av motherofthreehearts - 15 mars 2011 08:01

Nu är det verkligen länge sen sist!!   *skärpning *     Den 9 januari föddes ett sött litet flickebarn vid namn Elvira :-)        Förlossningen gick verkligen inte som man hade hoppats på. Min kropp var inte tillräckligt utvilad o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards