Alla inlägg under september 2010

Av motherofthreehearts - 21 september 2010 12:10

Känns som att man inte gör något annat än besöker läkare och så.

Men måste man så måste man!!

 

Har varit tvungen att sluta jobba då man har problem med precis allt!!

Ischias, foglossning, förvärkar, armar domnar bort, benen viker sig ett tu tre osv....

 

Har nu fått sjukskrivning 1månad framöver så får se hur allt detta tar sig!?
Inte för att man är mindre aktiv när man är sjukskriven, har juh alla möjliga sysslor att ta hand om här hemma! Jag måste lära mig att skyffla över lite på maken också! Speciellt när läget är så här. Men nog har han hjälpt till fruktansvärt mycket!! Vet hur jag hade klarat mig om han inte vore min!?

 

Jag älskar dig <3

 

Jag är nu i vecka 24 och förutom alla krämpor mår vi fint.
Får ta timme efter timme för att klara mig genom vardagen!

 

 

Tur jag har min underbara familj <3

 

 


Av motherofthreehearts - 1 september 2010 07:14

Jag känner mig inte speciellt trött just nu, men jag lär va halvdöd

när jag kommer hem vid middagen!

 

Har börjat på Konsum på måndagen. Känns riktigt trevligt och roligt.

Första dagen och jag var tvungen att stanna hemma efter halvdag.......

Men säger magen till mig att ta det lugnt så är det ett MÅSTE!!!

Igår gick det betydligt mycket bättre.

Jag fick en massa hjälp med dom tyngre lyften och magen har inte sagt så mycket. Jag ska få lära mig kassan också, så det känns som att det finns en framtid på det bygget :-)

 

Natten till idag har man bara legat i dvala!!! *grrr* Varför kan jag inte sova!?!? Natten till igår har jag vaknat vid soluppgången! 

Och dom senaste 3veckorna har jag vaknat före f*n själv!! VARFÖR!?!?

Jag vill sova! Jag måste sova!! Hur ska man annars orka!?!?

 

Helgen kommer jag uppskatta väldigt mycket. Inga tider att passa och sånt

så då gäller det att (försöka åtminstone) sova ut ordentligt!! Om jag så måste lägga mig för att vila på dagen!!!!

 

Nu frukost och göra barnen iordning så vi kommer iväg.

 

BTW: har tandläkartid idag! Usch!! Ska man gå med käften bedövad halva dagen!!!

 

 

 

*tjingeling*

 

 

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards