Alla inlägg den 29 juni 2010

Av motherofthreehearts - 29 juni 2010 17:41

Vi tog oss en promenad när maken kom från jobbet.
Och så förbi på Frasse's för att få i sig lite middag.
Det är sjukt länge sen vi drog en middag på en servering hela familjen.
Fika tog vi också i farten, på Café Ljuslyktan. Mycket gott men nu vill man då inte ens tänka på mat, mätt, mätt, MÄTT!!!

J ska skruva bilen nu, Erik ska kolla på.
Evelina är på baksidan med en kompis
och jag ska ta itu med tvätt än en gång. 
Jag har kommit fram till att vi äger föööör mycket kläder!!

Måste rensa alla garderober igen.


Nej, nu fixa innan man blir lat.
 

Av motherofthreehearts - 29 juni 2010 14:50

Och det är alltid lika roligt.

 

     




Nu dricka lite kaffe med min man sen iväg på promenix igen.

Sen är det så att det är middag, och vad ska man göra för mat idag??
Ska man va lat och beställa?? hahaha Det återstår att se.


Tjooflöjt

Av motherofthreehearts - 29 juni 2010 09:00

Har haft så ont i ryggen flera dagar, men idag när jag vaknade så var det inte så farligt. Kanske man skulle fundera lite extra på det här med träning? Även om man är gravid så kan man träna med måtta! Och det vore bara bra om jag kunde stärka ryggmusklerna mer innan magen blir för tung.

Solen vill inte riktigt vara med oss idag....... jag ser den bakom dessa dimmoln men den orkar inte ända fram. Så vad tror vi då om denna dag?? Joo, det blir säkert regn som dom lovat. Och alltså en hemmadag för oss! Hur ska detta gå?? Barnen kommer klättra på väggarna hahaha Jag får se till att fixa något skoj att göra då. Kanske ska baka lite!?

 

Jag bjuder på en bild idag. Mina söta =)



  








Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards