Alla inlägg under augusti 2010

Av motherofthreehearts - 26 augusti 2010 13:09

Och månadskostnaden blev sänkt med drygt 2500kr *wiieee*

 

Så himlarns nöjd och glad! :-)

 

Plus på det hela så ska man börja jobba på måndag!

Det ser jag verkligen fram emot :-)

Visserligen praktik men jag slipper va hemma om dagarna

och städa ihjäl mig hahaha

Det ger en extra inkomst * vilket gillas starkt*

 

 

Nu iväg och hämta barnen från dagmamma resp skola,

Så kanske man svänger förbi mor min på en fika!

 

 

BTW: v.19+1 idag :-) *mys*

 


 

Av motherofthreehearts - 24 augusti 2010 06:40

Jaa, man har verkligen varit överallt och gjort allt!

 

Vi kan ta det som verkligen gjort intryck.

 

På torsdagen, 19:e, har vi varit på ultraljud.

Allt är bara bra med babyn, växer som den ska och så.

BF 18januari, och 90% säkerhet att det är en liten tös :-)

 

 

    Fick inte en enda bra bild med mig hem,

men bättre än ingenting.



Här är jag i vecka 18            





En söt liten kula :-)

 

 

Sitter denna tisdag med morgonkaffe och väntar på att

resten av familjen ska vakna. Skolan har börjat igår, så Tösen

ska iväg dit, erik ska iväg till dagmamman, maken ska till jobbet

och jag ska till barnmorskan. Sen ska jag till Konsum och kolla om det finns möjlighet att arbeta några månader. Jobb eller praktik spelar ingen roll just.

Bara jag får komma iväg och göra något annat än sitta hemma och kolla dessa väggar!!


En fin bild bjuder jag på innan jag går.  


                        


Av motherofthreehearts - 15 augusti 2010 09:13

Hon är verkligen saknad här hemma.

Torsdag vid lunchtid for hon iväg med mormor och morfar,

och HUSVAGNEN hihi

Gissa om hon är nöjd!? Ska bli mys att få hem henne.

 

Hela förra veckan har jag städat!! Städat, Städat, Städat..........

 

Har rensat alla garderober från gamla kläder, köksskåpen från skrot vi inte behöver eller måste ha just där, Vinterkläder har kollats igenom vad som kan användas och inte. Det har tvättats typ dygnet runt hela veckan!! Jag fattar inte att vi har så mycket kläder ;o

Plus på det hela så har vi storstädat hela huset! Joo, VI. Maken har faktiskt hjälpt till en hel del på den fronten. Han har dammtorkat till och med :-)

 

Nu är det söndag och toppen väder ute, så vi ska invänta Evelina och så får vi se vad dagen har att erbjuda. Idag är det också makens tur att fixa middag. Alltså vi får PIZZA *mums*

 

*CIAO*

 

 


Av motherofthreehearts - 9 augusti 2010 09:44

 

Skönt att vara hemma, sova egen säng och få tillbaka rutinerna.

Maken har börjat jobba idag, Erik ska till dagmamman imorgon och snart ska Evelina till skolan. Tiden verkligen springer iväg.

 

Magen min växer och har sig. Krämpor till och från......

Är nu inne i v. 16 eller 17. Får veta den 19:e då det är dags för UL.

 

Jag har egentligen inte så mycket att skriva denna måndag.......

är seg som tusan i huvudet idag så nu blir det massa intag av kaffe

och hoppas på att man blir som en människa snart.

 

*PK*


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards