Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Tröttare än tröttast....... eller!??!

Av motherofthreehearts - 1 september 2010 07:14

Jag känner mig inte speciellt trött just nu, men jag lär va halvdöd

när jag kommer hem vid middagen!

 

Har börjat på Konsum på måndagen. Känns riktigt trevligt och roligt.

Första dagen och jag var tvungen att stanna hemma efter halvdag.......

Men säger magen till mig att ta det lugnt så är det ett MÅSTE!!!

Igår gick det betydligt mycket bättre.

Jag fick en massa hjälp med dom tyngre lyften och magen har inte sagt så mycket. Jag ska få lära mig kassan också, så det känns som att det finns en framtid på det bygget :-)

 

Natten till idag har man bara legat i dvala!!! *grrr* Varför kan jag inte sova!?!? Natten till igår har jag vaknat vid soluppgången! 

Och dom senaste 3veckorna har jag vaknat före f*n själv!! VARFÖR!?!?

Jag vill sova! Jag måste sova!! Hur ska man annars orka!?!?

 

Helgen kommer jag uppskatta väldigt mycket. Inga tider att passa och sånt

så då gäller det att (försöka åtminstone) sova ut ordentligt!! Om jag så måste lägga mig för att vila på dagen!!!!

 

Nu frukost och göra barnen iordning så vi kommer iväg.

 

BTW: har tandläkartid idag! Usch!! Ska man gå med käften bedövad halva dagen!!!

 

 

 

*tjingeling*

 

 

 


 
 
Sockerkick

Sockerkick

1 september 2010 08:41

Hoppas du kommer trivas på Konsum och hoppas det går bra hos tandläkaren :) Du får väl räkna får eller så för att kunna sova ;)

http://sockerkick.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av motherofthreehearts - 20 april 2011 21:47

och med Påsken kommer godsaker och umgänge med nära och kära!   Imorgon (skärtorsdag) tar vi bilen och beger oss norröver.Dop och släktträff är vad som står på schemat.   Ska självklart hinna med lite shopping och go' maten :-)   Det här...

Av motherofthreehearts - 19 mars 2011 07:27

Och gubben har försökt ge mig en slags sovmorgon. Men se he gick inte som han tänkt. Ty dom minsta har haft skönsång...... så jag har legat vaken sen 06.15, kring 7 gav jag upp. Så man sitter med morgonkaffe och funderar hur man ska få ihop da...

Av motherofthreehearts - 18 mars 2011 09:39

Jag visar mina barn att lyckan är värd att kämpa för att alla förtjänar kärlek!! Och min kärlek har dom ALLTID!  ALLA dagar!  VARJE  sekund! Och dom må vara det viktigaste av ALLT ! Men på samma plats kommer jag!!  Och ger jag inte mig själv s...

Av motherofthreehearts - 17 mars 2011 11:18

men det är väl självklart när man sovit si så där 2-3 timmar per natt!! Kan inte vila på dagen och har massor på " Att göra"-listan! Lillsessan vill knappt sova om dagarna, vet inte om hon är rädd att missa något roligt!?!? Men när man är drygt 2...

Av motherofthreehearts - 15 mars 2011 08:01

Nu är det verkligen länge sen sist!!   *skärpning *     Den 9 januari föddes ett sött litet flickebarn vid namn Elvira :-)        Förlossningen gick verkligen inte som man hade hoppats på. Min kropp var inte tillräckligt utvilad o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards