Alla inlägg den 28 juni 2010

Av motherofthreehearts - 28 juni 2010 08:51

Sitter och funderar.... och det alldeles för mycket.
J börjar semestern nu på fredag, 5veckor.
Vad ska vi då hitta på??
Kommer vi bara va hemma??
Ska jag börja jobba redan nu??
Jag menar, jag kan jobba drygt 4månader, sen är det för tungt med magen så det är soffläge som gäller. Det var så jag hade det med sist födda. Och när man har EDS (Ehlers Danlos Syndrome) så blir det bara värre.

Eller ska vi vara i farten hela semestern?? (eller ja, nästan hela)
Så har vi det här med bröllopet ( min kusin ska gifta sig)
Ska vi medverka där??
Eller ska vi skippa det??

Jag vet inte hur jag vill göra...... blir knäpp av allt detta funderande!!

Jag får lov att ta dagen som den kommer med en nypa salt!
Har funkat tidigare, så varför inte nu??

Idag är det strålande sol igen, men det blåser kallt. Så får se vad man hittar på med barnen. En tur till stora parken så dom får leka av sig. kanske ta med sig picknick!?
Igår var vi in till stan, köpte glass och åkte runt. Sen hemmåt.
Men ingen av oss ville va hemma så vi får till en av mina kusiner och hälsa på.
barnen fick leka och vi vuxna prata. Och så lite fika på det. Hon är så himlarns duktig på fika! Jag skulle också vilja va så bra. det blir alltid så fint och så himlarns gott!!
Sen for vi förbi mor och far, hämta RIKTIG FISK! Tösen ville stanna där så vi vart ett barn kort. En sväng på affären för att inhandla det nödvändigaste än en gång. Hem och packa upp allt, äta och sen då??? Tråkigt att va hemma. Så vi for till en arbetskompis till J. Drack lite kaffe och Erik fick hoppa studsmatta för första gången. Sen till mor och far, ännu en kopp kaffe och hämta hem tösen.
Väl hemma (vid 19.30) fick Erik kvällsfika och sen hopp i säng. Evelina satte sig och kolla nya Shrek, jag och J kolla tv. Sen var det natta!!

Nej, här kan man inte sitta längre. Måste fixa med tvätt och dammsugning. Och så ska Evelina ha frukost, Erik har hunnit med det redan.

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards