Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

Solen skiner..... men vilken storm!!

Av motherofthreehearts - 23 juli 2010 10:12

Vaknade vid 5 inatt och trodde taket skulle blåsa bort!

Nu har den svenska sommaren kommit. Kallt och blåsigt.

Jag drömmer mig bort till varmare länder. Hade jag haft råd att åka nu

så skulle jag fixa biljetter till Spanien eller nått annat varmt land.

 

Och här var vi är nu känns det som att jag är Rädda Barnen!!

Jag får än en gång stå för typ alla matinköp och tänka på att alla barn (inkl vuxna) får mat i magen.......... *suck*

Jag har en egen familj och eget hushåll att ta hand om!!

När folk kommer till mig så ska dom inte behöva tänka på att handla mat och sånt så att dom klarar sig, men då förväntar jag mig att andra ska göra likadant. Men NEJ! Dom håller hårt i pengarna och köper sånt som gynnar dom. Skräpmat och alkohol!! VÄX UPP! Dags att tänka på vad som verkligen är viktigt i livet och vad man verkligen ska prioritera!

 

Jaja, nog om det.

 

Pratade med mamma igår. Dom har köpt husvagn hihi

Så ikväll beger dom sig söderut för husvagns semester i drygt 3veckor.

Ska bli kul att höra sen hur det gått för dom.

 

Nej, fundera om man ska packa och åka hem idag eller vad!?!?

Jag känner mig inte alls hemma här. Trivs inte och vill inte vara "extra" mamma till alla som är här. Jag har som sagt egen familj att ta hand om!! Nu är jag för tusan på semester och hälsar på hos andra, då ska väl jag och min familj få lite uppassning!?!?

 


 

                                                  

          

         <3 Älskade barnen <3

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av motherofthreehearts - 20 april 2011 21:47

och med Påsken kommer godsaker och umgänge med nära och kära!   Imorgon (skärtorsdag) tar vi bilen och beger oss norröver.Dop och släktträff är vad som står på schemat.   Ska självklart hinna med lite shopping och go' maten :-)   Det här...

Av motherofthreehearts - 19 mars 2011 07:27

Och gubben har försökt ge mig en slags sovmorgon. Men se he gick inte som han tänkt. Ty dom minsta har haft skönsång...... så jag har legat vaken sen 06.15, kring 7 gav jag upp. Så man sitter med morgonkaffe och funderar hur man ska få ihop da...

Av motherofthreehearts - 18 mars 2011 09:39

Jag visar mina barn att lyckan är värd att kämpa för att alla förtjänar kärlek!! Och min kärlek har dom ALLTID!  ALLA dagar!  VARJE  sekund! Och dom må vara det viktigaste av ALLT ! Men på samma plats kommer jag!!  Och ger jag inte mig själv s...

Av motherofthreehearts - 17 mars 2011 11:18

men det är väl självklart när man sovit si så där 2-3 timmar per natt!! Kan inte vila på dagen och har massor på " Att göra"-listan! Lillsessan vill knappt sova om dagarna, vet inte om hon är rädd att missa något roligt!?!? Men när man är drygt 2...

Av motherofthreehearts - 15 mars 2011 08:01

Nu är det verkligen länge sen sist!!   *skärpning *     Den 9 januari föddes ett sött litet flickebarn vid namn Elvira :-)        Förlossningen gick verkligen inte som man hade hoppats på. Min kropp var inte tillräckligt utvilad o...

Ovido - Quiz & Flashcards