Alla inlägg under oktober 2010

Av motherofthreehearts - 24 oktober 2010 13:57

Min enda riktiga (trodde jag) vän har vänt ryggen till!

 

Detta var en vän som jag verkligen litade på

En vän som jag pratade med om allt

En vän som jag verkligen ställt upp på

 

 

Vad fick jag tillbaka undrar jag?!!?

Joo, en käftsmäll!! Så ont så jag vet inte om jag någonsin

kommer repa mig.......


En vän är en som ställer upp i vått OCH tortt


Men tydligen inte denna männiksa!

Jag har verkligen visat att jag kan gå på eld för denna

men så får man detta avvisande........


Jag har typ bara gråtit idag....... gråtit, gråtit och gråtit!!



Jag vet som inte riktigt vem jag ska vända mig till så jag får prata

av mig om allt detta!?!! Eller om allt som händer överhuvudtaget i livet!



Jag får väl trycka in allt och hoppas det håller så länge som möjligt!




OVER AND OUT!







 

Av motherofthreehearts - 8 oktober 2010 08:50

Jag måste försöka ta mig lite tid att uppdatera här oftare!!

Men det händer mycket hela tiden, och händer det inte så

ser man till att det händer hahaha

 

Magen växer och mår som den mår, till och från.

Krämpor hit och dit...... Så man är sängliggandes vissa dagar

och har verkligen ingen energi till något!!

 

Nu i vecka 26

 

                                                       

 

Har även påbörjat projekt, och kanske lite för många.

Men slutresultatet kommer va toppen ;-)

 

*fixar om hallen med nya tapeter och gör om inredningen

*måla gästrummet och fixa lite prylar dit

*SNART ta itu med v-rummet, nya tapeter och så

*plus att alla dörrar i huset ska målas vita och sätta spröjs på

och köket ska fixas

 

 

Så kanske därför man har lite fullt upp........

Plus att man har familjen som behöver kärlek och uppmärksamhet <3

 

Nu sitter jag och väntar på att maken ska ta sig hem (tidigare än väntat)

från jobbet så vi kan dra till stan en sväng. Så här på tu man hand :-)

Det är så sällan vi umgås bara jag och han. Sist det inträffade en hel dag var för drygt ett halvår sen!! Så det är verkligen inte en dag för tidigt att bara tänka på oss!!

 

 

                    Så här ser förresten hallbyrån ut just i skrivande stund                                                                               
    

Jag funderade på att sätta tapet på lådfronterna och handtag,

men det kanske räcker med bara handtag!?!? Ska kolla upp det där.

 

Och här är fondväggen i hallen

  

Dörrarna ska som sagt bli vita och den gulrandiga tapeten ska täckas av en enkel grå. Det kommer bli toppen :-)

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards