Alla inlägg den 18 mars 2011

Av motherofthreehearts - 18 mars 2011 09:39

Jag visar mina barn att lyckan är värd att kämpa för att alla förtjänar kärlek!!

Och min kärlek har dom ALLTID! 

ALLA dagar!  VARJE  sekund!

Och dom må vara det viktigaste av ALLT ! Men på samma plats kommer jag!!  Och ger jag inte mig själv så kan jag inte ge av mig själv!!

 

Jag behöver också egen tid för att orka! Lyckas som en förälder, Lyckas som mamma, Lyckas som vän, Ja till och med Fru!! Mina barn är inte lyckliga om inte jag är det!

Man måste få andas frisk luft, ventilera hjärnan, koppla bort och göra något bra för sig själv!! Man blir en så mycket bättre förälder, mamma, vän, fru!!

 

Jag fick ventilera mig en del för M igår! Vi tog en kortare promenad och pratade om ALLT! Så skönt att få vara vuxen och social med andra än bara familjen. Det gav mig nya krafter att orka med vardagen, mina barn och hemmet!

 

Samma process ikväll. Ut för en kortare promenad och ventilera sig!

 

BTW:  Jag ska hämta vagnen idag :-) Det finns hopp haha

 

 

 

Amor Vincit Omnia

 

 


 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards