Alla inlägg den 4 juli 2010

Av motherofthreehearts - 4 juli 2010 10:58

och jag har världens huvudvärk!! Säkert början till migrän!!
Har sovit så jäkla dåligt så jag är nog inte ens vaken än.
Men några koppar kaffe och så hoppas jag att orken kommer.
Annars får maken ta hand om barn och allt idag.

Motormuseumet är öppet idag. Så barnen, maken och min far har promenerat iväg dit för att kolla på alla gamla saker. Och så har dom även en sommarträff där. Massa Pv:s och så är där för "utställning".
Jättehäftigt.

Solen försöker hitta hit också, men det är som dimmoln så det är lite svårt. Men varmt som attans är det. 28,1 + i skuggan!!!! Helt sjukt.

Nu ska jag försöka få i mig nån slags mat och så mera kaffe, kanske man har turen på sin sida att huvudet lugnar ner sig!?!?

 
Ovido - Quiz & Flashcards